|
Hlavní menu
Novinky
17.02.2011:
Zpráva o poměrech v NVÚ Minkovice !! Kopie důleitého samizdatu z roku 1984 Zde: ve formátu JPG Zde: ve formátu PDF 19.08.2007: POZOR - VSTUP ! V hlavním menu je nově VSTUP pro psaní příspěvků. Uivatelské jméno je anonym a heslo té anonym. Po napsání příspěvku je nutno redakci o této skutečnosti poslat e-mail uveřejněný vlevo dole KONTAKT.
10.06.2007: 14. rockový Zelený tulipán - sobota Zde foto: Album - 09.06.2007
09.06.2007: 14. rockový Zelený tulipán - pátek Zde foto: Album - 08.06.2007
12.01.2007: POZOR POZOR ! Neplatné e-mailové adresy v komentářích a osobní invektivy budu nemilosrdně mazat!
06.12.2006: OpenOffice.Org slaví ji esté narozeniny !!! Zapomeňte na Microsoft Office za víc jak 10.000 Kč!
Zde jsou: Dalí podrobnějí informace.
Kalendář
Nejčtenějí články
Neexistuji vhodna data! Přihláení
Kdo je On-Line?
NeznĂĄmĂ˝ ÄtenĂĄĹ
Informace o Free.cz
Ideologicko Politický Spam Spolek Portal
ISSN: CZ-23121949-0002 Kontaktní e-mail: bazmyslik@napismi.cz Copyright: Robin Karel Hájek, 1949-2007 |
Neplatné jmenování soudců v letech 1992-2002.Vydáno dne 07. 10. 2004 (5402 přečtení)Dr. M. Chovancová odborně rozebrala největí skandál v historii české justice. Celých deset let (1992-2002) byli justiční čekatelé vybíráni na základě neplatně a nevěrohodně provedených psychologických testů, které nestanovila ani Ústava ČR ani zákon o soudech a soudcích. Neplatné jmenování soudců v letech 1992-2002. Neplatnost jejich rozhodnutí v důsledku neplatného jmenování. Soudci u nás nepracují s vědomím vysoké míry odpovědnosti a profesionality a bohuel mnozí občané, ani nadřízené soudy, je po nich nepoadují tak, jako je vyadují automaticky občané a jak je to zvykem ve vech západních zemí EU (kde soudci i kadý jakýkoli pracovník ve vech oblastech musí odvádět 100 % práci a kde nikdo nikomu netoleruje ádné nedostatky). Proto soudci tohoto stavu mohou a maximálně zneuívat a libovolně klamat účastníky soudního řízení. Na pouhé čtyři holé věty zredukované odůvodnění rozhodnutí soudce soudu prvního stupně či senátu odvolacího soudu, nebo dokonce velmi povrchní, neprofesionální, neodborné a odbyté rozhodnutí soudců Vrchního a Nejvyího soudu ČR, se nedá povaovat za kvalifikovaný rozsudek nebo usnesení soudu odpovídající poadavkům zákona. Některá rozhodnutí soudců ČR jsou a na tak mizerné úrovni, e jejich argumentace nedosahuje mylenkového pochodu áka základní koly. Pro taková nedbalá rozhodnutí nepotřebujeme vysokokolsky vzdělané soudce s následným povinným absolvováním tří leté praxe justičního čekatele, nebo v takových případech by postačili pracovníci s ukončeným základním vzděláním, přičem by zároveň dolo k efektivním finančním a platovým úsporám ve státním rozpočtu. Soudci jako pacienti se např. při zánětu slepého střeva 100 % spoléhají na chirurga, e jim bude vyoperován tento zanícený přívěek, nikoli vyoperována játra či srdce, přičem u neexistuje ádná dalí monost operace „krajského, vrchního či nejvyího chirurga“. Na druhé straně vak reálná praxe v české společnosti vykazuje stav, e chirurg, podnikatel či jakýkoli občan v ČR se nemůe spolehnout na soudce či státního zástupce tak, e budou rozhodovat podle zákona a skutečnosti a to profesionálně, věcně a co moná nejrychleji. Fakticky v ČR někteří soudci masově zneuívají své soudcovské nezávislosti a do jejich rozhodování se často promítají závislosti jiné. Např. často mezi lidmi tradovaná korupce, klientismus, přátelské vztahy, nedostatečná profesionalita nebo absence prosté lidské moudrosti dané věkem a zralostí. V případě, e soudce nebo státní zástupce pracují neodborně a nezákonně, plat mají vdy zajitěn. A právě ve své placené pracovní době, která má podle ústavy slouit k tvorbě spravedlivých rozhodnutí, mnozí soudci nezákonným rozhodováním upírají účastníkům sporů právo na spravedlnost, způsobují dalí zbytečné kody a v podnikatelské sféře bankroty a v důsledku toho rozbíjejí i jejich osobní a rodinné vztahy. Vymahatelnost práva není zaručena. Občané se nemohou spolehnout, e jejich právní záleitosti budou ze strany soudců vyřízeny podle zákona, protoe z praxe některých soudců vyplývá, e nemají ani zdání o tom, e v ČR existuje Ústava, Listina práv a svobod a mezinárodní smlouvy, které jsou pro ná stát prioritně závazné. Četí soudci bez zahraničních zkueností a odchovaní studiem socialistického nebo postsocialistického práva s jeho rigidním výkladem, jako i soudci soudů vyích stupňů fixovaní dědictvím totalitního mylení, se ve svých rozsudcích neopírají o základní zákony (Ústavu ČR a ústavní předpisy) tak, jako to běně činí soudci západních zemí EU, a ani odvolací soudy, ba ani vrchní soudy a Nejvyí soud ČR takto nejednají. K tomu soudci nejsou vedeni ani v dokolovacím studiu, např. na Justiční akademii. Pod plátíkem tzv. soudcovské nezávislosti větina soudců schovává svoji libovůli a někteří soudci jí zakrývají i své trestné činy. Často je ze soudního spisu zřejmé, e samotní soudci odstraňují ze spisu důleité a rozhodující listiny a podávají z něj informace komukoli, kdo o to poádá, a to jak osobně, tak telefonicky nebo písemně. Vzdor tomu, e mají zákonnou povinnost mlčenlivosti o tom, o čem se v řízení dověděli ! Obcházení zákonů, jejich poruování a různé podvody se od roku 1993 staly v ČR národní normalitou a to jak u větiny občanů, tak u převáné větiny pracovníků státních orgánů včetně soudců, státních zástupců, policistů a pracovníků státní správy. Dokonce se veobecně poaduje a obecně očekává, aby se kadý automaticky podřídil nezákonným praktikám některých jedinců a celých skupin u státních orgánů. Situace dola tak daleko, e se ji dá mluvit o systému, který to celé umoňuje. Poruování zákonů není nijak postihováno a zneuívání pravomoci veřejného činitele není vyetřováno ani policií, ani státním zastupitelstvím, protoe i tyto orgány pracují neodborně a často závisle a ignorují tak právní normy ČR. Vedoucí místa u vech státních orgánů včetně soudů jsou obsazována výlučně na základě kamarádství a protekce, nikoli podle odborné úrovně. Zákonem není stanovena plná osobní odpovědnost pracovníků státních orgánů za rozhodování. Záleitosti občanů se řeí větinou povrchně a demagogicky, málokdy vak věcně. K věcnému řeení se přistupuje často a po zveřejnění v médiích z donucení. Kadý si je jistý, e můe beztrestně poruovat zákony a základní lidská práva, protoe tento stav je v celé ČR od roku 1993 masově praktikován či aspoň tolerován. Pracovníci státních orgánů, kteří chtějí dodrovat zákony, jsou různými způsoby ikanováni, izolováni od informací, diskriminováni, sledováni, znemoňováni, odvoláváni, pronásledováni a pracovně likvidováni. Podle zákona o soudech a soudcích je k trestnímu stíhání soudců v ČR potřebný souhlas prezidenta republiky, co zcela odporuje zásadě rovnosti před zákonem, která je zaručena Listinou práv a svobod a má vdy přednost před jakýmkoli jiným zákonem. Soudci se v ČR stali fakticky, tak i pracovně-právně nepostiitelnými a trestně nestíhatelnými.Státní zástupci a policie i prokázané úmyslné trestné činy soudců málokdy vyetřují a větinou je odloí. V případě, e občan proti takovému konečnému rozhodnutí státního zástupce podá ústavní stínost k Ústavnímu soudu ČR, ústavní soudci ji vdy odmítnou a případem se nikdy nezabývají.Absolutně libovolná rozhodnutí státních zástupců se tak v ČR stávají zcela nepřezkoumatelnými nejen ze strany obecných soudů, ale i ze strany Ústavního soudu ČR, co odporuje základním zásadám právního státu. Předsedové soudů vech instancí v ČR kolegiálně kryjí trestné činy soudců a nikdo z jejich nezákonného postupu, ba i trestných činů, nevyvozuje nějaký postih. V ČR je vytvořen stav katastrofální anarchie, kde někteří soudci i státní zástupci beztrestně poruují základní lidská práva. kody, které musela zaplatit ČR v důsledku rozhodnutí Mezinárodního soudu pro lidská práva ve trasburku, by měli plně individuálně uhradit konkrétní soudci, kteří jsou podepsáni pod svými nezákonnými a protiústavními rozhodnutími, a to počínaje soudci první instance a po ústavní soudce. Daňoví poplatníci, kteří kody nezpůsobili, nemají povinnost tyto kody hradit. V ČR je nejvyí čas s nezákonnými praktikami soudců skoncovat. Nikdo nemá povinnost trpět soudcovskou libovůli a zvůli, která nemá nic společného s ústavně zaručenou nezávislostí soudu. Nepostradatelná je výměna vedení vech předsedů soudů v ČR, kteří jsou dodnes stále totalitně orientováni a nezaručují a nezajiují kvalitní pracovní výkon podle placené soudcovské funkce a vůbec nezajiují chod jednotlivých soudů tak, aby odpovídal vysokým poadavkům a ústavně zaručeným právům právního státu. Podobně je nutná výměna vech vedoucích státních zástupců, protoe často si neplní svoje zákonem dané povinnosti a pokozují občany a kryjí nezákonné činy svých podřízených a svých kolegů. Od roku 1992-2002 byli vybíráni do funkcí justičních čekatelů v rozporu s s Ústavou a dříve platným zákonem o soudcích, pouze uchazeči, libovolně určení dvěma psychology Dr. Netíkem v Praze a Dr. Danem v Brně, kteří k aplikaci psychologického testu mmpi-2 neměli povolenou licenci od americké univerzity a vichni uchazeči byli podvedeni. Licenci psycholog obdrel a v roce 2003. Ústava ČR, ani zákon o soudech a soudcích, do roku 2002 nestanovily jako předpoklad pro soudce provádění libovolných psychologických vyetření k výběru justičních čekatelů. Tyto testy si ministerstvo spravedlnosti vymyslelo společně s psychology jako výhodný obchod a záměrně nebyly povoleny revizní testy ze strany nezávislého psychologa. lo o totalitní praktiky. Vechny testy od roku 1992-2002 byly provedeny nezákonně, neplatně a nevěrohodně a neplatně jsou proto jmenováni vichni soudci v tomto časovém období. O nezákonných postupech věděli do roku 1998 vichni předsedové krajských soudů v ČR, a od roku 1998-2001 se prováděli testy centrálně u ministerstva spravedlnosti a o nezákonných a protiústavních postupech věděli vichni ministři spravedlnosti tj. JUDr. Otakar Motejl, JUDr. Pavel Rychetský i JUDr. Jaroslav Bure. Dva psychologové si od roku 1992-2002 vytvořili monopol na to, kdo bude či nebude soudcem v ČR a to bez umonění jakékoli revize výsledků testů jiným nezávislým psychologem. Manipulace měly zůstat utajené. Vichni uchazeči byli deset let uváděni v omyl a podvedeni. Psycholog z Prahy Dr. Netík pracoval naprosto závisle, jak sám doznal,a dokonce dostával příkazy a úkoly od poslanců a radil se s poslanci o svém postupu. Pracoval tedy výlučně závisle a jeho jednání spíe vykazovalo znaky agenta bývalé STB. Psycholog svým nedovoleným jednáním hrubě poruil mimo jiné i Etický kodex Českomoravské psychologické společnosti. Ze strany ministerstva spravedlnosti bylo dokonce kadému uchazeči sdělováno, e výsledky testů obdrí ministerstvo od psychologa pouze formou vyhověl, vyhověl s výhradou a nevyhověl, přičem ministerstvo i psycholog vem uchazečům zatajilo písemně uzavřenou smlouvu o dílo ( ze dne 29.6.1999 a druhá ze dne 29.6.2001), na základě které doručoval psycholog ministerstvu výsledky testů o kadém uchazeči na velkém formátu A4 a to ve dvou vyhotoveních. Toto zasílal bez vědomí a bez souhlasu uchazečů v rozporu s Etickým kodexem ČMPS. Vichni uchazeči byli podvedeni.Obě uzavřené smlouvy o dílo odporují zákonu, zákon obcházejí a jsou podle § 39 Občanského zákoníku od počátku absolutně neplatné. Finanční odměna za neplatné testy je bezdůvodným obohacením psychologa a musí být vrácena do přísluné kapitoly státního rozpočtu. Psycholog „obhajoval“ výsledky testů u nějaké tajné komise ministerstva spravedlnosti, ačkoli toto ujednání není obsahem smlouvy o dílo. Jde opět o účelové podvedení uchazečů o funkci justičního čekatele. Rovně aplikace a provádění psychologického testu mmpi-2 ve smlouvě o dílo chybí, přesto byl tento test psychologem pouit bez povolené licence od americké university v Minnesotě. Licenci obdrel psycholog z Prahy a v roce 2003. Přesné datum udělení licence a číslo udělené licence můe sdělit americká univerzita: University of Minnesota, 107 Akerman Hall, 110 Union St SE, Minneapolis, MN 55455 USA. Oba psychologové dnes opět pracují pro Justiční akademii. Opět není povolena ádná revize testů jiným nezávislým psychologem. Výsledky testů při provádění revize musí být stejné jak u amerického, německého, maďarského či kadého jiného psychologa a jsou zcela přesně měřitelné. Dříve platný zákon o soudech a soudcích č. 335/1991 Sb. v ustanovení § 34 vůbec nezmocnil ministerstvo spravedlnosti k libovolnému a účelovému vydání instrukce č. 314/1997. Změnu zákona s doplněním o zmocnění mohl provést pouze Parlament ČR, nikoli pár zainteresovaných pracovníků ministerstva spravedlnosti k zabezpečení výhodných obchodů s psychologickými testy financovaných z kapitoly ministerstva spravedlnosti (Kapitola č. 336-viz rozpočtová skladba). Instrukce ministerstva spravedlnosti č. 314/97 odporuje jak Ústavě ČR, článku 93, ale je v rozporu i s § 34 dříve platného zákona o soudech a soudcích , a je absolutně neplatná. Vichni uchazeči byli podvedeni a bylo neoprávněně nakládáno s jejich osobními údaji, čím dolo k hrubému poruení základních lidských práv. Bezesporu lo o i o poruování povinností při správě cizího majetku i o pokozování cizích práv vech uchazečů, čím je dána i trestně právní odpovědnost. Pracovníci ministerstva spravedlnosti nebyli oprávněni měnit Ústavu ČR, ale ani měnit či doplňovat zákon o soudech a soudcích o provádění psychologických testů. Funkce soudce je funkce veřejná, a v ádném případě se nedá srovnávat s uzavíráním jiného pracovního poměru. Pro funkci soudce jsou dány předpoklady Ústavou ČR a zákonem o soudech a soudcích. Nikdo nemůe tyto předpoklady libovolně ani doplňovat ani omezit bez schválení změn v Parlamentu ČR. Ani ministerstvo tedy tuto veřejnou funkci nemohlo „zprivatizovat“ podle představ závislých pracovníků ministerstva spravedlnosti a psychologa výlučně k jejich vzájemnému „obchodování“ s uchazeči. Za zcela neakceptovatelnou povauji tu skutečnost, e odpovědní pracovníci ministerstva spravedlnosti i psycholog cíleně livě desinformovali vechny uchazeče o funkci justičního čekatele a vechny adatele úmyslně pokodili. Výsledky testů byly vdy na objednávku politicky zmanipulovány a uchazeči byli diskriminováni v rozporu s mezinárodními smlouvami, jimi je ČR vázána ( viz článek 14 Úmluvy o ochraně lidských práv a základních svobod, dále článek 26 Mezinárodního paktu o občanských a politických právech). Vem uchazečům nebyla zaručena stejná práva a rovnost před zákonem a to v rozporu s článkem 1 Listiny práv a svobod. Je nutné vyslechnout vechny uchazeče, kteří podali přihláku o funkci justičního čekatele u ministerstva spravedlnosti v letech 1992-2002 a byli pokozeni, a je nutné poádat o jejich vyjádření. A ustanovení § 109 odstavce 2 nového zákona o soudech a soudcích č. 6/2002 Sb. stanoví, e obsahovou náplň přípravné sluby stanoví ministerstvo vyhlákou. Ani v této vyhláce cíleně není upravena revize testů jiným nezávislým psychologem a testy provádějí opět stejní dva psychologové. Celých deset let (1992-2002) byli justiční čekatelé vybíráni na základě neplatně a nevěrohodně provedených psychologických testů, které nestanovila ani Ústava ČR ani zákon o soudech a soudcích. Uchazeči byli vybíráni pouze podle protekce a celých deset let byli soudci prezidentem republiky Václavem Havlem neplatně jmenováni do funkce soudce. Zmanipulované návrhy na jmenování soudců předalo Kanceláři prezidenta republiky ministerstvo spravedlnosti. Na základě neplatného jmenování soudců jsou neplatná vechna jejich soudní rozhodnutí k dnenímu dni. Jde o největí skandál v historii české justice. Dr. M. Chovancová Celý článek | Autor: BazMyslik | Počet komentářů: 116 | Přidat komentář | | Zdroj: PUP, E-MAIL, ČTK |
Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
Na této stránce pouité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami
nebo registrovanými ochrannými známkami přísluných vlastníků.
Kdo bude bez naeho souhlasu a bez změn ířit zde uveřejněné materiály,
stává se naím nejlepím přítelem!
Š 1949 ÷ 2007, POPPER Univerzál Projekt. Vechna práva vyjraena,